Термінали з безкоштовними історіями підкорюють світ

Illustration: Alex John Tait

Є безліч способів, аби розповсюдити історії. Їх друкують у книгах і журналах, читають у колі друзів, вони раптово, наче рекламні листівки, з’являються з терміналів. Зачекайте, про що мова?

Французьке видавництво Short Edition, що видає коротку прозу та поезію, у 2016 році створило термінали для «доставки» історій в ресторанах, університетах і в урядових установах. Це безкоштовні «кишенькові» історії, що друкуються у невеликих терміналах, які мають форму циліндра. Достатньо обрати час  — «хвилина», «три хвилини» або «п’ять хвилин» і натиснути відповідну кнопку, щоб історія надрукувалася на невеличкій смужці паперу. Також можна обрати жанр відповідно до своїх інтересів: від фантастичних історій до казок на святкові теми.

Автори надсилають свої коротенькі історії в Short Edition і після затвердження членами особливого журі, вони з’являються у каталозі терміналів. Наразі їх налічується понад 100 000.

Ми хочемо створити майданчик для незалежних митців. Термінали коштують $ 9,200 плюс ще $ 190 на місяць на контент та програмне забезпечення. Єдине, що потрібно замінювати — папір. До речі, надруковані історії мають подвійне життя, в середньому ними діляться 2 рази.
Крістіан Лерій, директор з експорту в Short Edition.

Short Edition заснували керівники видавництва у Греноблі ще у 2016 році. І на сьогодні вони розмістили більш як 150 терміналів для історій у всьому світі.

Джерело: The New York Times

Катерина Шпирко
Катерина Шпирко

журналістка, редакторка рубрики Події