Уже завтра стартує Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини ‎Docudays UA. Цього року він уперше проходитиме онлайн.
Teenside / Анонс
23 Квітня 2020
1541
Docudays Тін Спіріт: підлітки радять, що дивитися
Катерина Андрійчук
Катерина Андрійчук
учасниця підліткової редакції TeenSide

Уже завтра стартує Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини ‎Docudays UA. Цього року він уперше проходитиме онлайн, тож у вас є можливість переглянути всі фільми безкоштовно. Учасниці редакції TeenSide склали свій список фільмів, які вони найбільше хочуть подивитися. 

Оля Сідельнікова

Усі коти сірі у темряві (Швейцарія, 2019)

Режисер: Лассе Ліндер

Цей фільм має бути таким приємним, теплим та затишним. Саме цих почуттів мені б хотілося трохи більше. Ще мені дуже сподобався кадр у трейлері, де Крістіан дуже ефектно стоїть на палубі корабля з двома кішками на плечах. Мій кіт так само стоїть на моїх плечах.

‎Підборіддя (США, 2019)

Режисерка: Лайза Менделуп

Я б хотіла його подивитися, бо світ підлітків онлайн-зірок ніби постійно живе поряд зі мною, але ми не перетинаємось. Він міг би стати моїм світом. Я б могла 24/7 стежити за постами та сторіс якогось ідеального хлопця та засинати з думками про нього. Але я обрала інший світ. Обрала стежити за іншим і про інше думати перед сном. Тому цей фільм — ніби вікно у паралельний світ, який ніколи не стане моїм.

Анна Полегенько

Карла і Нордал (Норвегія, 2019)

Режисерка: Елізабет Аспелін

У цьому фільмі є брат і сестра — Карла і Нордал. Карлі шість, але вона і молодша, і в той же час старша сестра Нордала. Справа у тому, що у Нордала затримка у розвитку. Але Карлі це не заважає, вона дорослішає разом з братом. І хоча бувають і складні ситуації, але любові тут більше!❤️

Анна Мусієнко

‎Хвилі світла (Німеччина, 2019)

Режисер: Самуель Н. Шварц

Я обрала цей фільм, тому що у головної персонажки особливе бачення світу, оскільки у неї проблеми із зором. І мені цікаво, як вона буде розповідати про те, як бачить світ.

Вікторія Рафалович

Аврора (Норвегія, 2018)

Режисери: Стіан Сервосс, Беньямін Ланґелен

Я обрала цю стрічку через її актуальність для сучасних підлітків. Ми надто швидко виростаємо, і вже в 16-17 років повинні моментально обирати справу всього життя. Принаймні, цього очікує від нас суспільство. Та чи дійсно все так легко, як здається? Чи дійсно власні та чужі очікування варті пройденого шляху? Відверто відповідати на ці запитання ми навчимося на прикладі головної героїні фільму, яка йде всупереч життєвим сценаріям.

Вінтопія (Канада, 2019)

Режисерка: Міра Берт-Вінтонік

Фільм «Вінтопія» про дівчинку Міру, яка втратила батька, але в її уяві, здається, він житиме вічно. Міра постійно повертається до дитячих спогадів, де вони були разом. Безтурботне минуле з найкращим другом, татом, — це її утопічний світ, який затьмарює реалістичне і суворе сьогодення. Історія Міри відгукується мені через власну втрату тата. Мені хотілося б якнайближче познайомитися з чужим та водночас близьким досвідом зникнення рідної людини.

Батьківщина — це простір у часі (Німеччина, Австрія, 2019)

Режисер: Томас Гайзе

Мені завжди було цікаво досліджувати німецьке кіно через його абсурдність та неоднозначність. Стрічка «Батьківщина — це простір у часі» відображає заново з’єднані уламки долі людей, об’єднаних однією територією та розділених часом. Історія історії, як рідні стають один одному чужими.

Заморожена надія (Таїланд, 2018)

Режисер(ка): Пайлін Ведель

Стрічка «Заморожена надія» розкриває завісу медичних інновацій. За допомогою кріоконсервації у батьків, чиї діти померли від важких хвороб, є можливість відродити їхній сенс життя. Дівчинка Айнц померла від раку мозку, та її батьки не втрачають надії побачитися з нею знову. «Чи зможе Айнц отримати другий шанс на життя?» — питання, на яке неодмінно хочеться знайти позитивну відповідь.

Соня Коптюх

Ангели вулиці Діамант (Нідерланди, Норвегія, 2019)

Режисер: Петр Лом

Імміграція — контроверсійна тема. Коли ми говоримо про неї, важливо враховувати стільки перспектив і голосів, скільки можливо. Також цікавим для мене було зображення у фільмі релігії і її багатозначного впливу: часто в фільмах, де церква відіграє велику роль, вона показана негативно, і мені хочеться побачити інший погляд.

Віч-на-віч (Фінляндія, 2020)

Режисер: Джон Вебстер

При емоційній травмі чи трагедії дуже складно допомогти, адже її прояви специфічні та складні. Мені важливо побачити, як фільм відтворює нелегкі емоції, — або їх відсутність. Також мене цікавить історія вбивць: що спонукало їх це зробити?

Катерина Андрійчук

Я часто думаю про Гаваї (Німеччина, 1978)

Режисерка: Елфі Мікеш

Мені близька тема «‎маленької втечі» від буденності, сірості та стабільності, а також зачепило те, що фільм натхненний американським андерґраундним кіно.

Без сонця (Франція, 1983)

Режисер: Кріс Маркер

Спочатку в трейлері бачиш просто картинки крізь напис. Безліч нічим не пов’язаних відрізків відео довжиною декілька секунд кожне. Але потім починаєш ловити ритм гіпнотичної музики, насолоджуватися спогляданням крізь літери, відчувати кожний новий шматочок історії як окрему історію. Трейлер схожий на розмову з режисером літнім вечором, яка не має сюжету, не має однієї теми, коли ви просто говорите про життя, і яку зовсім не хочеться закінчувати. Мабуть, саме тому я передивилася цей трейлер тричі. 

Софія Туранська

Перші самотності (Франція, 2018)

Режисерка: Клер Сімон

Розмови підлітків у коридорах паризької школи про їхні життя, родини, стосунки та почуття. Цей фільм — можливість знайти спільне та різне між нами й підлітками, які далеко від нас. Фільм, що фіксує живе відчуття юності.

‎Безсмертний (Естонія, Латвія, 2019)

Режисерка: Ксенія Охапкіна

Фільм про життя маленьких людей, що стають ресурсами держави та втрачають свою свободу. Цікаво подивитися на обрані режисеркою деталі, через які показано вплив «‎системи» на життя людини. Якою буде відповідь на питання «‎чи справді людина народжується вільною?» і як цю відповідь доповнить назва фільму.

Катерина Кіщинська

‎‎Не хвилюйся, двері відчиняться (Канада, 2019)

Режисерка: Оксана Карпович

Тому що зацікавив формат фільму в формі інтерв’ю в електричці. 

Будда в Африці (ПАР, Швеція, 2019)

Режисерка: Ніколь Шефер

Тому що є багато фільмів про імміграцію і культурну ідентичність людини, але в центрі цього підліток. 

Будинок (Німеччина, Україна, 2019)

Режисерки: Тетяна Кононенко, Матільда Местер

Тому що люблю харківський Держпром, а тут ціла документалка про нього.

Docudays UA TEENSIDE кіно підлітки фільми фільми для підлітків
WordPress: 33.8MB | MySQL:84 | 0,909sec

WordPress: 33.87MB | MySQL:110 | 0,921sec